Halloween - in picture

Jag har nu egenhändigt snott några bilder på mig själv från Fejjan.

Eftersom jag är för lat för att lägga in de få bilder jag har i mobilen får ni njuta av enbart dessa.


Här Spelade vi alltså Twister. Inte så lätt med gips.



Oj oj.. Håret ser ut som fan själv, tackvare onaturliga ställningar i Twister. Tack gode gud att jag hade leggings =p

Finaste vampyr- Sanna, jag själv i min utstyrsel (aka skeppshallicken tydligen), min fotbollshuligan till sambo och Sannas kompis Annie.



Ja det var vaf jag hade att bjuda på. Just nu =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! Härliga bilder!! :) Ni ser verkligen ut att ha haft kul. Roligt att ni kan hitta på lite såna tokigheter. Bjuda på sig själv :)

2009-11-02 @ 14:13:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Kattis

Haha vad söt du var marie ;)

2009-11-02 @ 14:39:26
Postat av: Sandra

Jag hoppas det :D De kan fan inte bli sämre iaf. Haha, som de såg ut innan.. ;)

2009-11-03 @ 08:56:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0