Helt tokigt november väder..!

Ena dagen är det plusgrader, dagen efter är det minusgrader och det snöar hela dagen.. Sen, dagen efter när man förväntar sig ännu mera snö, ja då är det 5 grader varmt och regn? Vilket novemberväder!

Hur som helst, i fredags var jag med min mamma och mormor till Stugun på Ladies Evening. Det var himla trevligt, lite litet kanske men dom hade nog inte förväntat sig allt folk som var där. Hur som helst så var det modevisning, utställare, billigt vin (20:-/glaset) och mat. Hade en trevlig kväll men fick avsluta tidigare än tänkt eftersom jag hade så himla ont i huvudet.

Min bror och hans kompis kom och hämtade mig i Stugun och jag kom hem vid halv 12 tror jag. Tog 2 alvedon och skulle kolla på Ice Age 3 med min sambo men jag somnade nog en halvtimme in i filmen.

Lördagen lekte vi ute i snöfallet, handlade och åt god mat. På kvällen så somnade Micke och Anna (som vanligt :p) i soffan så jag gick upp till min pappa och träffade en av mina fastrar, hennes sambo och min goa farmor. Gick hem vid 9 tiden och slöade lite med The Sims 2 och gick och la mig ganska tidigt.

Idag har jag och Anna tittat på Bumbibjörnarna (som alltid kl 9 på söndagar på 2an) och busat en massa. Nu ligger hon ute i vagnen och sover och 2 av fastrarna är på besök. E kollar på Tjorven och Skrollan på DVD och J är i köket med Mickeman. Själv sitter jag här..

Kanske ska gosa ner mig med sötE och kolla. =D

Puss på pannan.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahhaha, du är bra gullig du! :) Klart jag inte har glömt bort var du bor, till veckan kommer jag garanterat! Har varit väldigt dålig på att pallra mig iväg. Men det har varit så mkt i min hjärna sista veckan. Men du har kaffe o pepparkaka någondag i veckan? Vill hinna träffa Annapanna också. Vilka dagar är hon på dagis? PUSS!

2009-11-15 @ 16:40:22
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Ja det ska bli roligt :) Mindre roligt för plånboken ;P hahaha.. :)

Nej men ska blir rackarns roligt att renovera, alla rum ska ju bli renoverade så det ska bli roligt att göra dom till det man vill själv :)

Det är ett hus i Borglunda :)

2009-11-16 @ 10:06:13
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Petra

Hahah nääärrruuu, inte kan du bli förbannad på mig inte :)! Idag måste jag in till Sollefteå och hämta mitt pass och fixa lite. Men i morgon, ska jag pallra mig till dig har jag bestämt. Har du tid? PUSSPUSSPUSS p.s du är söt!

2009-11-17 @ 11:21:50
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Malin

Lite strul med massa.

Sen så mår jag allmänt dåligt bara, vet inte alls vad det är. Har varit såhär till och från några månader nu.

Kram

2009-11-17 @ 22:19:03
URL: http://mahanali.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0