It's done!

The gips is gone. Hallelujah!

Skämt åt sido, men det är jävligt skönt.
Lite småäckligt att titta på handen, men skööööööööööönt.

Eftersom jag varit gipsad i 7 fucking veckor så kan ni ju kanske förstå att det är.. Liiiiite torrt?

Hur som haver, allt gick bra, handteraputen (?) tyckte inte jag behövde just nå sjukgymnastik, förutom handleden förstås. Hur som helst fick jag ett papper med lite övningar och ett kort med nr som jag skulle ringa om jag hade frågor eller om någonting inte verkade vara i sin ordning. Typ att jag får ont eller så..

Nu ska jag kasta en suckande blick över mitt kaos här hemma, ignorera det och sova. I morgon är en stor dag.

Jag ska ta svinis-sprutan. Yeay....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad skönt att få bli av med gipset :)



Hoppas det går bra att ta sprutan idag.

2009-11-11 @ 07:40:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Kjell

Skönt att du äntligen slipper gipset. Ha en bra helg

2009-11-13 @ 21:44:25
Postat av: Erika

Haha, jag tog bort mitt gips på foten i tisdags oxå. :) Min fot var oxå (och är fortfarande lite)torr. Ha det bra. :) Kram

2009-11-14 @ 11:55:31
URL: http://muhonen.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0