Lördag 31/10 aka. Halloween.

Vi lämnade Anna hos min mamma vid halv 1 tiden på lördagen, for upp till Johannes och Sofia och tvättade av den überskitiga bilen. Ååååh så FIN den blev.

Hem, packade iordning och fixade lite hemma innan vi åkte upp till Pålgård igen och hämtade upp J och S. J fick köra, jag och Sofia satte oss bak i bilen och SJÖNG massa låtar. Vi hittade ganska gamla skivor så vi sjöng allt från Ulf Ledin till Backstreet boys till Spice Girls. Det var sååå roligt!

När vi väl kom fram till Torvalla var N i hög form, det var så roligt och se henne! Vi tjaffsade lite om vad vi skulle äta och kom tillslut fram till en lösning.

Pojkarna käkade pizza/räksallad/kebab och vi flickor åt 4 små rätter från Eastern Palace. GOTT!

Sen började vi göra oss i ordning, S klistrade på lösögonfransar på mig, det kändes ungefär som att hon klistrat fast mina ögonlock. Haha.. Men SNYGGT vart det! Jag fick låna en rosa piratdräkt av Nattis, och OJ så HET jag kände mig, haha. Den var dock en aaaaaaning för kort, så jag lånade även en lite längre tjol att ha under och svarta leggings. Då blev det verkligen snyggt om ni frågar mig.

Sofia gick lös med ett kg hårspray i håret och knallrött läppstift på läpparna. Snyggt! =)

När vi var klara så åkte vi mot Frösön, släppte av Micke på Körfältet hos sin syster innan vi åkte till lokalen.

Där träffade vi på Tarzan, en "ny vaken person" med morgonrock, struligt hår och tandborste. =)
Det kom fler pirater, en munk, en zombie, några hippies, en brandkvinna, en från "räddningstjänsten" and so on..

Vi spelade Twister ( bilder finns någonstans i Facebook-världen) och ett idiotiskt spel som Nattis kunde. Captain Puff tror jag det hetter?

Vid halv 1-1 tiden så åkte vi hem, det är jobbigt för småbarnsföräldrar att vara på fest. =)

Hur som helst så var det en underbar kväll, det gör jag gärna om igen, om ett år =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som att du haft en jättebra helg! :)



Har nog sett lite bilder på FB ;) Snyggt! haha :)



Skönt med en helg me en massa skratt och knas! :)



Kram

2009-11-02 @ 13:02:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha jamen just ja! Du har ju gips å. Det hade jag faktiskt glömt. ;)

då var de extremt bra gjort ;)

2009-11-02 @ 13:13:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter som en härlig kväll... Men du, vem sjutton är Ulf Ledin?!?

2009-11-02 @ 17:54:21
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0