Skyll sig själv lixom..

Anna gillar leverpastej hon, kan äta hur mycket som helst.

Så idag fick hon lite havremjölk och två leverpastej mackor till frukost..
Sedan hon ätit klart så fick hon gå ner och gick och lekte lite.. Jag satte mig framför datorn och kikade lite och sen efter en stund inser jag att Anna inte är vid mig utan i köket. Så jag ropar på henne och hon kommer tulltandes med förpackningen till leverpastej.

Yeay. Jag glömde ju att Anna har världens längsta armar och NATURLIGTVIS nådde till den asken på bordet. Så, Anna har alltså ätit ungefär en hel ask med leverpastej till frukost. Troligtvis delade hon snällt med hunden med.


Haha.. Vad har ni haft för roligheter nu på morgonen? Haha..

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, underbart! =)

2009-11-20 @ 09:06:00
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

hahahaha ;)

Lite roligt var det ju =)

2009-11-20 @ 09:19:44
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0