Söndag 22/11-09

Idag tog vi en liten sovmorgon, Anna vaknade inte förrän halv 9 =) Då klev vi upp, tvättade oss och tog på kläder innan vi gjorde lite frukost och tittade (som alltid) på Bumbibjörnarna på 2an klockan 9.

Efter det så klädde vi på oss och gick ut till den lilla lekparken vi har här på området. Lekte lite där, åkte rutchkana och gungade. Sen tog vi med oss Bettan till gräsplanen en bit bort och kastade pinne till henne. Anna tyckte det var så roligt när Bettan sprang fram och tillbaka =)

Vid 11 tiden åkte vi bort till Annas mormor och bakade hallonmuffins (btw, jag vill ha några jag med.....) som vi tog med oss upp till min morbror med familj. Min kusin Marcus fyllde 2 år idag så vi firade honom och sen snusade vi lite nyfödd Cecilia oxå =) (jag tror hennes namn stavas så..?) L hade gjort en sådan god tårta som hon bjöd på, en grön marsipantårta =D

Sedan vi varit där så skyndade vi oss in på ICA innan Anna skulle hinna somna och snabbhandlade lite. Sen somnade hon i bilen när vi skjutsade hem min mamma och fortsatte sova i vagnen ända till halv 4 nästan..

Efter det har vi inte gjort så mycket, eller joo.. Anna fick hjälpa mig att diska.. Hmm.. Var kanske inte den smartaste idén jag haft i mitt liv, men hon tyckte iaf att det var himla roligt att blöta ner både sig och stolen hon stod på.. Men men.. Man lär så länge man lever heter det ju.


Nu ska jag avrunda här, plus att det känns lite obekvämt att skriva medans min bror lusläser vad jag skriver bredvid.. Huga.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja det var inte direkt den bästa idén man hade när man lät Celia vara med och diska första gången xD haha. Och inte blev det bättre dom nästföljande gångerna, när hon verkade vilja slå rekord i hur mycket vatten hon kunde kasta på sig själv, på mamma och på golvet :P

2009-11-23 @ 10:43:35
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Jannice

sv; Ja bara å ta! :-)

2009-11-23 @ 20:46:24
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0