Tisdag

Idag vaknade vi av väckarklockan, men ingen av oss orkade kliva upp. Anna tittade bara på mig, gav mig onda ögat och vände sig om (!!) och somnade igen. SÅ jag ställde om alarmet 20 minuter och vi sov vidare till klockan 8.

Då klev vi upp, gjorde frukost och myste i soffan (aj aj, jag VET :p) till Vakna! Med The Voice. Tio i 9 gav vi oss iväg till dagis och sen åkte jag till J och E på lite morgon kaffe. Surrade ett bra tag, klockan var nog strax efter 10 när jag gav mig av hemåt med planer på att fixa adventsfint.

Men, som vanligt, så blir det inte som planerat.. Läste tidningarna på nätet och drack kaffe, kollade Våra Bästa År och drack lite mera kaffe. Fick främmande och drack ännu mera kaffe. Blev bjuden till grannen på kaffe men då kom han från Telia-ratet och skulle kolla varför mitt internet fuckar sig i tid och otid. Troligen modemet. SUCK.

Gick till grannen och drack kaffe, blev avbruten, hämtade Skruttan. Lekte, gick tillbaka till grannen och drack kaffe. Hem, lagade mat och (igen) drack kaffe.

Vips så var det tydligen "ramla-från-gunghästen-och-få-den-över-sig-två-gånger"-tid och jag stoppade sedan ner en trööööööööött tösabit i sängen redan klockan 19.

Strax efter kom Jaana ner och strök mina adventsgardiner medans jag putsade fönstren (!!) brorsan och systeryster kom och Robin fick den äran att plocka ur allt ur förrådet för att komma åt adventsljusstakarna som var läääängst in. Tack!

Så, nu är det så fiiiiiint så!


Nu ska jag rensa tankarna, tänka efter lite och sen svara.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda Amcoff

Usch, du får allting att låta så dramatiskt!

Hoppas inte det är nåt alvarligt som hänt! kram

2009-11-25 @ 10:15:50
Postat av: sanna

låter som om du borde dra ner på kaffet........;)

2009-11-25 @ 15:38:22

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0