Mammas lilla tjej!

I morse var hon piggare än någonsin, men nu idag har det bara gått utför.

På dagis var hon lite trött, men det gick bra. Hon lekte inne med barnen sedan vi varit ute och sen käkade hon lunch för glatta livet. Somnade naturligtvis när jag satte henne i bilen, men sov bara i 45 minuter sedan jag lagt henne i vagnen. Hon var kokhet när jag tog in henne, men jag tänkte att jag kanske tagit på henne för varmt, det blir ju lätt så när det inte är varmt ute men inte heller kallt.

Hur som helst, så tog jag av henne lite kläder och gav henne vatten och tänkte hon skulle "bli som vanligt". Somnade till en sväng i min famn i soffan och var fortsatt super varm.

När hon vaknade igen så kollade jag tempen på henne, 39.5! Så jag tog av lite mera kläder och gav henne mera vatten. Efter en stund så blev det ingen bättre, så då fick hon alvedon och somnade igen i min famn i soffan.

Sen har hon varit varm och sovit av och till hela dagen. Bara varit i famnen på antingen mig eller pappan. Har man lagt ner henne när hon sovit så har hon vaknat och somnat om när man tagit upp henne. Huvva. Inte lätt att vara liten.

Nu sover hon iaf, fortfarande skållhet men hon fick mera alvedon nu innan hon somnade.

Mammas älskling..

Kommentarer
Postat av: Linda

Huga, det är inte kul när dom små har så hög feber! Hoppas den ger med sig snart!

2009-10-19 @ 23:16:43
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men stackars liten :( Hoppas hon är bättre idag. Förkylning? eller kanske är det mera tänder på g eller så..



Hoppas iaf hon mår bättre lilltösa, inge roligt när dom är dålig.



Kram

2009-10-20 @ 08:17:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hoppas stumpan blir bättre såå jobbigt när de har så hög feber.

Stora varma kramziar på er

2009-10-20 @ 13:40:14
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha ja skojjar du :D man hinner inte riktigt med själv.



De hoppas jag med. Men de tror ja nog. Men som sagt, kan vara bra att ha tänkt tanken iaf. :)



Haha men väskan. jaa... har inte ens en väska att packa i.. haha, de tänkte ja ju fixa denna veckan.. lol ja du ser..

mEn kameran ska vi få med oss! :) ska lägga i den i jackan ikväll nu när jag tömt den :D



Tack :) Gulle dig.



Will do. Förhoppningsvis imorgon ;)

Kram

2009-10-20 @ 18:54:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0