Fredags mys

Om än för mig själv.. Men vad gör det? Fungerar det med.

Vanilj ljus, coca cola och mysmusik alá Celine Dion, Whitney Houston, Shirley Clamp med flera. Ganska härliga töser att ha fredagsmys med.

Idag var vi och hälsade på Skruttans mormor som varit borta i veckan i Sundsvall på Rehab. Tror både mormorn och barnbarnet saknat varandra nå hemskt. Anna ålade sig ur min famn när vi kom in och S-P-R-A-N-G till mormor. Så mysigt att se.


Tidigare idag när vi var uppe hos J så såg jag att farmor var hos oss, så jag stolpade ut med dottern på höften på balkongen och ropade på henne. När hon ställde sig nedanför oss så var Anna påväg över räcket till farmor, så hon fick lov att komma upp.

Älskade barn, nu märks det verkligen vilka hon tycker om och inte. Vilket egentligen är de allra flesta. Lite blyg i början men efter ett tag så har hon suttit i allas knän, jämt. Gojänta.

Hur som helst, nu tappade vi tråden lite. Vi försöker hitta tillbaka.

Vi åt lunch hos min mamma och efter lunch, samtal till Dr Bååth och kaffe så gick vi ut i den fina höstdagen en sväng. Skruttan somnade och vi surrade lite om allt möjligt. Skönt.

Vi for hem och sen har vi tagit det lungt. Städat, ätit och busat. Massor.

Nu farmar jag hej vilt på fejjan och tar hand om mina fiskar. Börjar bli lite leds nu, så kanske man ska läsa lite bloggar till mysmusiken?

Vad gör Ni ikväll?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kjell

Ikväll jobbar man, likaså resten av helgen

2009-09-11 @ 23:09:32
Postat av: Sandra

vilken mysig dag :)

Händer resten av helgen då?

Kram

2009-09-12 @ 07:52:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0