Meeeeeeeeen!

Vad är problemet med blogg idag?!

Sitter hur som helst vid brorsans dator i Torvalla. Skruttan sover sedan halv 9- kvart i nio. Hon sov in till stan, vaknade kanske kvart i 2. Sen var hon vaken.. Tänkte inte sova. Aldrig. Men tillslut gav hon upp. Mammas älskling.


När jag packade idag glömde jag i all hast det viktigaste. Nappflaskan och vällingen! Men det löste sig, jag och Jossan åkte till Lillänge och köpte en ny burk Nutramigen alá 199 (jävla) spänn och en ny flaska på COOP. Så det ordnade sig ju, men så klantigt!

Aja, i morgon blir det äventyr, sen tänkte jag tvinga med kusinen på stan.. =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, visst är det typiskt! Man glömmer alltid det viktigaste :P

2009-09-03 @ 22:21:34
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu, man håller ju på att bli tokig på att blogg.se krånglar som fan nu..



Nån spec anledning till trippen till stan? Eller bara en utflykt i vardagen? =)

2009-09-04 @ 08:56:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0