During the night

Denna natt har varit hemsk.
Drömde om denna fina person som mist livet i Thailand de få stunder jag sovit i natt.
Skrutt har haft ont i benen i natt, jag skulle kunna tro att det var växtvärk som hon haft.
Min lilla skatt. Om det ändå fanns någonting man kunde göra. Provade att massera osv men det är svårt att vara stilla när man har ont. Så vi provade med att kolla på Askungen på datorn och tillslut somnade hon vid halv 2 tror jag. Men men... Vad gör man inte för sitt hjärtas skatt?
.
Nu har jag precis varit på kafferep hos Janet och ska strax ta och läsa lite i boken igen. Sen ska jag försöka hinna med att vika tvätten som jag tvättade igår och dammsuga och skura innan skrutt ska bli hämtad vid 15.
.
Om ändå dygnet hade fler timmar?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0