Mys!

Idag är jag på myshumör!! 

Solen skiner, dottern är världens finaste (vilket hon alltid är iofs) och jag känner mig varm och glad inombords. Jag tror att denna "vår-depp" äntligen är tänkt att ge med sig. Det var lika förra året, eller rättare sagt, det började förra året av olika anledningar och det återkom i år igen. Men inte ens i närheten lika kraftigt!

Förra åter vid denna tid, nu runt påsk så hade jag stora problem med att sova. Jag kände mig allmänt vilsen och nere. Men det gick över när jag började gå igenom allting jag hade inom mig och nu är det så himla mycket lättare att andas vårluften (även om ögonen kliar pga pollen)(jag är omgiven av björk btw där jag bor)(tummen upp på det)

Hur som helst, idag är vi mysiga på 44:an och vi lyssnar på riktig mysmusik! 

----->LÄNK<-----

Ha en alldeles förträfflig långfredag sötnötter!! ♥


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0