What are words?

Jag fick en lite flashback idag.
Jag var med liten syster på arbetet idag, och vi satte oss i personalrummet och jag fick en kopp kaffe.
Rätt som det var så mindes jag hur jag kände för drygt ett år sedan.
Det pirrade lite i magen och det var en fin känsla.
Men den byttes ut ganska fort, när verkligheten slog emot och det faktum att det inte är som för ett år sedan. Inte ens nära. Och det är ganska jävla sugit faktiskt.
.
Men men... Det var fint just då, och minnet är förjävla fint!

Kommentarer
Postat av: E

Hahah i know, me so funni! Gud vad jag hatade den där listan btw, jag fattar varför jag aldrig gör såna -.-

2011-04-07 @ 20:37:11
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0