Internet skugga

AJ BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!

Okej, nu är jag tillbaka på bloggen, did you miss me much? :D

Såhär är det, jag har ju som de flesta vet, flyttat ned en våning och det medförde lite strul med internet. Mer precis så var det en liiiten liten kabel (telekabeln) som var kapad, så det har just varit en man här och kopplat in kabeln. 

Så nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Frågan är bara hur jag ska hinna läsa ikapp mig med alla bloggar som INTE haft strul med internet. 

Jag menar, Android i all ära, men nog fan är det jobbigt att läsa bloggar via mobilen. Faktiskt. 

Any how, idag åker min lilla pärla på en veckas återhämtning och villa från mamsen, hon ska spendera en vecka tillsammans med sin papi som jobbar i Norge i vanliga fall. Men, idag så åker hon till honom och jag blir helt solokvist. Det känns sådär måste jag säga... Men men. Det kommer att gå bra, hon kommer ha det super roligt och jag ska ta en rejäl jävla sovmorgon i morgon. (dvs, jag kommer väl vakna där runt 7 tiden första gången......)

På fredag morgon sätter jag och mamma oss på tåget ner till stora huvudstaden och på lördagen blir det vidare till Birka båten till Mariehamn tillsammans med ett helt gäng andra blogg-mammor! Ska bli hysteriskt roligt!!

Nu måste jag kramas lite med lillan, men var beredda på att jag kommer (troligen) uppdatera lite mer senare under dygnet. 

Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: Linda Amcoff

EN vecka?

Raskt minskat till hälften hör jag

2011-08-23 @ 19:48:16
Postat av: emelie, mamma till en busunge o en prinsessa

oj, jobbigt o va ifrån en vecka.. Men skönt o få lite egentid med ju! du ska ju ändå bort i helgen ;)



ja gudars så skönt de ska bl o komma iväg o bara tänka på sig själv om så bara för ett dygn, tjoho. PARTY PARTY?



kramis

2011-08-23 @ 20:29:55
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Har inte saknat dig eftersom jag precis hittat dig =) Hoppas vi hittar varandra på båten, min hjärna är liten som en guppyhjärna så ha inte stora förhoppningar på mig...

Kram

2011-08-24 @ 13:07:38
URL: http://fnulan.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0