Jag överlevde!

God förmiddag kamrater!

Jag tänkte bara meddela att jag överlevde testet att kliva upp före 7 en söndag morgon, även denna gång. Men det var inte ett dugg roligt kan jag tala om. 

Jaja, väl på jobbet så drack jag kaffe och kollade på Musikhjälpen. Det var antingen det eller barnprogram, pokémon för att vara exakt. Nyheterna började inte förrän klockan 8. 

Janet kom och gjorde mig sällskap en halvtimme senare än mig och sedan satte vi igång. Timmarna på jobbet gick fort och hipp happ så var det dax att åka hem och hämta lillan hos hennes farmor. 

Hon har fått hosta, igen. Så det hade inte blivit så himla mycket sovit under natten. Skrutt och lillfaster hade sedan klivit upp runt 7 på morgonen, så både barnet och farmor med familj var nog lite trötta. 

Kvällen kom och det skulle sovas. Vad händer?

APAN BLEV KVAR HOS FARMOR!! Ååååååh neeeeeeeeej! Helvetet bröt lös och pågick mer eller mindre i 2,5 timme. HÄRLIGT!! Som tur var så kom farmor ner med apan och damen somnade inom 30 minuter. Apan var ju också trött. 

Aja, kollade på Bridget Jones dagbok igår. Jag skäms ALLTID när hon gör bort sig! JÄMT! Så, det var ganska jobbigt att se den haha... Sen la jag mig och läste lite till innan jag somnade för natten. 

Aja, nu har jag varit ute och skottat lite, men jag pallade inte att skotta allting. Jag ooooooooorkar inte. Tant är svag. 

Nu ska jag ta tag i mitt liv, vi hörs hané hej!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0