The circle of life

God förmiddag darlings. 

Idag hade jag inte samma tur att få sova ända till klockan 10, men det gör ingenting. Vaknade halv 8 och det första jag hör är den lilla damen i hemmet springer fram och tillbaka, skrattar och stojar. Vad nu tänkte jag, har morbrorn klivit upp med jänta? 

Nej, det hade han inte, det var den lilla damen som roade sig själv helt enkelt. Vackert så, synd bara att hon varit tvungen att trycka i sig alla de frysta köttbullarna bara... 

Aja, nu har vi just duschat jag och lillan och vi ska leta fram nå kläder till henne. I eftermiddag ska hon till sin farmor och sova där, då jag har turen att jobba både ikväll och i morgon bitti. Usch, jag gruvar mig redan för att kliva upp i morgon bitti! Men men, bara man tagit sig ur sängen brukar det gå bra. 

Nu ska jag plocka bort min handduk som jag har på huvudet och kamma till mig lite, så kanske man kan visa sig bland folk idag också. 

I feel so pretty in my Dollarstore- handduk!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0