It's alright.

Skit väder! Nu är jag redo för våren! Inte mer snö heller... Aja.

Ner i tvättstugan blir det nu, och ta med dammsugaren på vägen upp. Skulle behöva kuta över vägen med all återvinning också... Att jag aldrig lär mig? Varför går jag inte när det är FULLT i behållaren? Nej, jag VÄNTAR tålmodigt tills att det är fullt OVANPÅ behållaren också. Suck. Giv mig styrka att gå över vägen.

Det kanske är därför jag skjuter upp det hela tiden? För att det är så nära?

Längtar efter de där ljusstakarna jag sett på Wahlbergs också... Längtar, drömmer och ser framför mig hur FINT det skulle bli.
Längtar efter en ny TV också. För att få bättre med plats... Drömmer om hur jag ska möblera i vardagsrummet när jag köpt min nya TV. Men det kommer ju inte bli nu. Suck. Jag behöver spara lite mera pengar. Kanske nästa månad...

Jag vill ha nytt. Jag vill rensa, jag är trött på allt plock, alla onödiga dekorations saker som jag har. Jag är trött på dem! Jag vill ha ordning och reda, jag vill ha det lättsamt och snyggt.

Ja men det har jag ju, tänker ni. Ni har ju sett bilder. Naturligtvis har jag inte tagit kort på de ställen i hemmet som jag inte är nöjd med. Tex byrån i kök/hall som är full med sängkläder och gardiner. Ovanpå den är det ett kaos. Jag vill måla den, men den är efter Inga Britt så samtidigt så vill jag inte måla den.
Jag vill lacka bordet, så det blir mörkt. Sådär brun/röd mörkt. Men så att själva ek-mönstren fortfarande syns. Betsar man då kanske? Jag har ingen aning. Jag vill köpa nytt tyg till stolssitsarna. Eller nya stolar. Har sett så fina på Jysk. Men, 600-800/stol? Njae... Jag tror inte det. Då kan jag hellre köpa ett nytt tyg till sitsen och betsa-olja-w/e stolarna som jag har. De är bra stolar!

Åh, jag vill göra om hemma helt enkelt! Jag vill ha det SNYGGT, sådär som jag VILL ha. Men...


En annan gång.

Kommentarer
Postat av: Denise

Har inte fixat sladd än, hittade en i Sollefteå i helgen för 6-700kr, inte värt det riktigt och definitivt ingenting jag har råd med i dagsläget. Så än är man utan :(

2011-02-04 @ 08:30:37

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0