What a feeling

Att en känsla bara kan komma liksom överväldigande.
.
För det första så sov skrutt i sin säng hela långa natten! Rekord, det är evigheter sedan hon gjorde det. Jag vaknade till vid halv sju i morse och då låg hon fortfarande i sin säng och sov så sött. Mammas stora duktiga tjej!
.
När vi vaknade till liv ordentligt vid 8 i morse så tog jag bara morgonrocken runt mig och gick ner och släppte ut vovvsingen så hon fick morgon pinka, jag förväntade mig bitande kyla men det kändes hellre som en smekning av vinden på benen. Underbart! Stod och gottade mig i solen en stund och bara njöt av känslan. När vi gick in sen så luktade det kaffe i trapphuset, och den direkta känslan var att det kändes precis som i somras när jag kom hem ifrån ett natt pass.
.
Solen sken lite försiktigt, den friska luften blandat med grannens morgonkaffe.
.
What a glorious feeling!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0