Frank-phone.

Jag fick en söt liten röd/rosa kamera i julklapp. Jag älskar den!
Jag ser hela tiden möjligheter att ta kort med den, men har jag med mig kameran då? Nej.
Som idag, när jag åkte hem igen efter att jag lämnat lite flicka på dagis. Solen sken på ett sådant vis på berget att det var orange/rosa-aktigt. Super fint! Blev sådan vacker kontrast till den kritvita snön.
Men hade jag kameran med mig? Nej.
Nu såg jag solen skina genom den stora björken jag har utanför fönstret, så där riktigt vykorts-fint. Klarar en amatör som mig av att ta ett kort som det blir sådär vackert på? Nej.
Aaaaaaaaand, nog the moments gone. -.-
Aja, en annan gång kanske.
Just nu dricker jag saft.
Eftersom flera av mina vänner kommit fram till att jag är lite knäpp, så tänkte jag berätta om denna gudomliga dryck.
Granatäpple och smultron (eller var det hallon? Eller persika?) dryck. Man köper en liten tetra som man sedan blandar med en liter kranvatten (eftersom vi kan dricka vårat vatten utan problem här i Ragunda). Smarrigt!
Passa sig utmärkt till törstsläckare, till mat (dock inte till tacos tror jag, då vill man ju ha cola) eller till rostade mackor.
Äh, nu vill jag inte berätta mer om den, faktiskt.
Den är himla god och jag ska nog mysa upp mig i soffan nu och dricka min saft. Kanske tar jag en snus till, det passar väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja visst är de typiskt?! Man önskade en kamera över allt annat,men när man väl fick den..Då glömmer man den HEMMA eller så är den UTAN batteri..när just de där tillfället dyker upp =/

Hmm,Bättring under 2011 på oss båda ;)



Kramkram

2011-01-20 @ 13:37:20
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Eruuk

Hahahahah, älskar tipsen till drycken !

2011-01-20 @ 19:31:17
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Sandra

De e så härligt att läsa dina inlägg!! :) Du är så härlig!!

KRam

2011-01-22 @ 10:16:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0