Of all my heart and all my soul

Söndag, vilken härlig veckodag!
Sista dagen på veckan, dagen då man har lite smått ångest över att det är 5 dagar kvar innan det är helg.
Ah, härliga söndag.
Idag har vi haft ganska fullt upp faktiskt. I morse ville tösen kliva upp (sjukt) tidigt, jag startade TVn åtna och la mig och blundade en stund till. Strumpan kommer ju in kutandes då och då. I morse var hon himla go.
"Mamma, liv upp nu! Puss, blam, ässa dej." Jag sa att jag älskade henne också.
Vad gör ungen som tack? Jo, hon ger mig en käftsmäll och säger: "Göra bälling!"
OCH SEN GÅR HON UT UR RUMMET! WTF? Skitunge! <3

Gjorde välling till tösen och kollade på klockan. 07,54. Yeay.

Städade badrummet gjorde jag innan klockan blivit 9, sen gjorde vi frulle. Käkade den, jag gick på time och köpte ägg runt 11 tiden och passade på att ringa 4åringen och gratta på födelsedagen. Sötunge.
"Ni kan väl komma till mig i eftermiddag runt 1 tiden på kalas, även fast jag glömt att skicka någon inbjudan."
"Ja men E, vi har ju fått en inbjudan, den sitter på kylskåpet."
"Ja då är det ju inga problem! Vi ses sen!" <3 Sötunge!

Efter kalasandet så hämtade vi hem morbrorn och sen har vi inte gjort alldeles för mycket faktiskt. Kollat på Tingeling för 712 gången och sen hann vi med Shrek också. Lite målande och lite legobygge. Liten flicka somnade ganska klubbad nu vid halv åtta tiden, inga vidare protester faktiskt. Känns himla skönt! Jag är trött på bråkandet.
Juste, jag pratade med min pappa i telefon tidigare, och det fick jag tydligen inte. Ungen tog en popcornpåse och HÄLLDE ut alltihop på golvet i vardagsrummet. Rackarunge.

Aja, nu har min bror farit tillbaka till Umeå för ytterligare 10 dagars arbete och jag sitter här. I morgon ska stumpan iväg på läger hos mormorn och jag ska ha muntlig examination på Människan Socialt och Kulturellt.
Yeay. Happy me.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Zabine

Ja de gjorde så ont i kropp och själ.. Me ja gjorde det ja kunde.. va sjukt nära på att bara sätta igång och mata in smällar på kärringen! Men ja valde att låta bli. Då hade ju lilla flickan sett det. och antagligen trot att de va okej att slåss. Jag fick ett leénde av flickan. och jag tror att hon blev glad! att jag sa till Mamman att så där gör man inte!



Kramar på dig!

2011-01-26 @ 19:03:48
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finaste tavlan ever, önskar bara att jag hade orginalet.

2011-01-26 @ 21:14:23
URL: http://henrikssonn.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0