Skolavslutning

Idag har vi varit på skolavslutning. 

Min fina syster gick ut 9:an idag. Nu är hon inte liten längre. Nu ska hon börja gymnasiet till hösten, flytta till Östersund och inte komma hit och äta flingor innan skolan. Skit. 

Nu har jag "bara" 2 syskon som är små. 2 stora och 2 små. 

Och hon var så fin, min stora lillasyster. I en klänning hon fått av Mig (asnöjd). Solbränd och bara lycklig. 

Skruttan skötte sig exemplariskt i kyrkan, hon somnade efter ca 20 minuter och sov ungefär resten av tiden haha. Det var lite kul faktiskt, våran präst är inte riktigt som alla andra direkt. Idag kom han in i kyrkan via sidoingången, på en motorcyckel med tonerna från "Born to be wild". Hahaha... Underbart!

Nu ska vi gå och äta glass hos den goda grannen (TIME).

Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 18:23:34
URL: http://smsalåna.nu

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0