Sunny day

Idag har jag jobbat mellan 7.30 och 13. Skulle egentligen jobba till klockan 12, men jag fick stanna en liten stund till så "avlösaren" fick klippa sig i lugn och ro :) Jag är så himla snäll att jag blir brydd själv haha. 

Anyhow, idag har solen verkligen skinit på oss alla som varit utomhus. Och jag har passat på att vara utomhus. Tog en "sekatör" (stavning?) och klippte ned lite rabarberblomster, gräs runt jordgubbs planteringen och rensade lite ogräs bland alla dessa jordgubbar. Förhoppningsvis blir det några gubbar där, det är ganska många blommor iaf. 

Sen vattnade jag lite blommor, lagade läkaget på vattenslang-kontakten-w/e och tog en liten promenad med en dam. 

SÅ, egentligen borde jag alltså vara "hus-mogen"?


Njae... Jag tror jag håller mig till lägenhet ett tag till. Faktiskt. But you never know what the future hold

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Men gud... Tack så mycket. Vad glad jag blir!

2011-06-09 @ 20:25:09
URL: http://alittleprincessdiary.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0