At first

Tack sötnötter för era fina kommentarer! ♥

 
Sen tänker jag ge mig i kast med att klaga, gnälla och visa mitt missnöje.
Fan till patetiska människor det finns! Usch!

Kan man inte ta sanningen, då ska man fan inte be om den heller. Löjliga människor.

Jag står för vad jag sagt och hur och till vem jag sagt det.
Passade det inte? Nehe, oj. Men kanske det är så att Du är en av de såkallade "vuxna"? Kanske det inte var just ditt intresse och vad du sa i förtroende eller inte som spelade roll?

Gosh. Jag blir så trött. Jag är ganska glad att du tog bort mig från facebook faktiskt.
Du kan uppenbarligen inte hantera att jag bryr mig om er som den familj ni är och inte bara om dig.

Fan vad trött jag blir.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Nu har jag nog missat något.... Men du mår säkert mycket bättre utan den personen!!

Kram

2011-03-10 @ 05:59:22
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Sandra - mamma till 2.

Jag tycker du är en bra människa och en underbar vän.

Man behöver någon som bryr sig om och som stöttar men även som törs säga sanningen. Och finnas där om det känns tufft.

Men att inte tåla sanningen och ta det på ett omoget vis. Näe! Då kanske du klarar dig bättre utan den.



Love 4 you

2011-03-11 @ 16:17:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0