Don't forget me I beg

Somnade ovanligt tidigt igår, gick och la mig vad 22 tiden och läste lite i en MOORE tidning innan jag somnade. Älskar den tidningen!! Så jävla mycket tok bara haha...
Idag verkar det vara bättre väder, solen skiner och det är blå himel och INTE storm. Skönt! Fan vad jag blev leds igår när man fan inte kunde röra sig ute utan att riskera att blåsa bort. Är det så det är att bo i Skåne? Haha...
Jag vet inte, jag har aldrig varit där. Men jag hör hört att det blåser hemskt mycket där.
.
Igår kom jag och världens knäppaste Martin fram till en awesome plan! Eller, själva detaljerna runt planen är väl inte riktigt klara men... Ja. Själva grunden är planerad iaf. Haha... Vilka jävla idéer egentligen.
.
Ah well, nu ska jag dricka lite kaffe innan vi ska knata iväg på dagis igen. JUSTE. Ska kolla om uppdraget är rättat också. Jag drömde att jag fick det tillbaka det och att jag gjort  helt fel och fick IG. Shit...

Kommentarer
Postat av: Isabella

Oj 30 kg.. Hoppas man går ner i vikt lätt lika mkt som man går upp också :D .. Ah jag kanske bör köpa ett par såna då =)

2011-03-26 @ 08:45:24
URL: http://isabellay.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0