It's all in the walk...

G'day lovers.
Förutom klock-inlägget så har det varit helkass uppdatering på denna sida idag. Sånt som händer. Jag har varit på super-duper-viktiga möten under förmiddagen, jag samtalade med le boss och meddelade att jag inte kan arbeta någonting alls i sommar, då jag kommer att ha APU och läsa samtidigt som det ser ut just nu. Ja. Det var väl det som var super-duper-viktigt. He he.
Hur som haver, när skrutt och jag skulle ut med doggen i kväll så gick allting fina fisken, tills vi kommer till "genvägen". Där har det tinat på sig lite. Ja. Barnet såg naturligtvis sin chans att hoppa/skvätta/simma i denna enorma (för henne) vattenpöl medans jag plockade upp efter hunden (ansvarig matte som man är och allt).
Efter en hel del vilda protester fick jag upp barnet ur simpölen och vi begav oss in så vi fick av oss alla de blöta kläderna.
De hinner med mycket de små. Sedan vi kommit in har vi hunnit bråka om följande:
  • Man kan inte byta program på Playhouse Disney
  • Man kan inte välja program på Playhouse Disney
  • Man kan inte tvätta händerna i toalettstolen, även om det vore himla behändigt vad gällande höjden
  • Man kan inte äta ett päron, en apelsin och ett äpple till kvällsfika
  • Man kan inte mata hunden med ovanstående frukter
  • Man kan inte få sin vilja igenom genom att skrika, slå och sparka
Nu ska jag ta detta lilla trotsmonster och borsta bort alla tandtroll och sedan stoppa henne i säng.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja de är snabba de små liven :)

Och trots+envishet - härlig kombo ;) haha. när man ska försöka förklara varför de inte får göra så.

Man får "trösta" sig med att det går över.

2011-03-02 @ 09:35:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0