Let's do it!

Vilken effektiv morgon!
Jag vaknade redan halv 7, utvilad? Kan det ha att göra med att jag gick och la mig strax efter 22 igår? Kanske.
Hur som haver så låg jag bara och drog mig till strax innan sju när stumpan vaknade. Vi myste ett tag och sen ville hon ha en macka och se på Playhouse.
Så jag gick och duschade och gjorde mig i ordning.
Nu har jag ätit frukost OCH druckit en shake, hängt tvätten (eller ja... Jag SKA hänga tvätten) och nu ska jag klä på lillan och sen är det bara att vänta på att det ska bli dax att gå på dagis.
Sen klockan 10 ska jag sätta mig på bussen och fara in till Öset och sedan vidare på sjukhuset.
Ska först förbi körfältet och hämta igen bilen och tvinga min bror att följa mig.
Sen blir det väl bara att fara hem antar jag. Kanske svänga förbi sötmorfar på vägen hem.
Jag ska ringa honom och fråga om han är hemma sen i eftermiddag.
Ah well, det var väl det jag hade att dela med mig av.
Såhär snygg är jag idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

you're hot, babe! ;)



Kan förövrigt säga att jag tycker att du ser lite rundare ut i ansiktet?! =) Hmm. Ska bli spännande att se imorgon hur den här veckan har gått!

2011-03-15 @ 08:16:57
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: mamsen

Du är ALLTID snygg kära dotter =)



2011-03-15 @ 14:39:02
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Sandra - mamma till 2.

Ja jag tycker du är jättevacker iaf. :)

Och du ser så snygg ut i hyn :)

2011-03-15 @ 17:11:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0