Oh sunny day!

Vilken dag. Både effektiv och lat.
Lämna min lilla vasaloppsåkare på dagis, snabb kaffe hos Janet och sen hem och ner i böckerna igen. Skrev och skickade iväg ett uppdrag i Omsorgs kursen. Bara 4 kvar då.........
Sen skulle jag städa men.... Fastnade framför Cesar på Tv4+. Åååååh han är så bra!
Jag tror jag är lite kär i honom. Eller, kanske inte honom. Men jag är kär i känslan när jag blir sådär sjukt imponerad.
"Det är bara ett TV program"
Ja? Och? Jag blir imponerad och jag älskar det. Älskar det!
Ah well, när syster kom så gick jag och hämtade hem min lilla gosunge och sen in på sybutiken och köpte tyget som jag ska klä köksstols-sitsarna med, in på en kläbutik och köpte nya handskar till lillan. De andra bara... Försvann mellan dagis och hemmet?
Aja, iväg till Bispen på träff igen och nu har jag precis sett Säsongspremiären av Grey's anatomy.
Åååååååh jag älskar den serien. Alla som inte gör det borde försvinna långt här i från. Typ.
En alldeles ny skruttunge och en stolt morsa.
I morgon blir det slingning av mitt vintertråkiga hår.
Nu skiner solen och jag tänker skina med den!
Bild kommer i morgon!
Natti natt lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0