Playtime!

Idag trotsade vi vädret och knatade upp till Janet och lät barnen leka loss en stund.
Morsorna fick skvallra (det jag gör bäst uppenbarligen ;) ) och dricka massor med kaffe.
Nu är vi hemma igen och har precis ätit mellis. Gött.
Rostad Lingongrova med marmelad, möms.
I morgon blir det en färd till stora staden för att kolla upp ögonen på tösabiten igen och jag ska träffa en sjukgymnast (?) för att prova ut någonting att ha på handlederna när jag arbetar och sliter (?).
Ska bli skönt faktiskt att få någonting som kanske kan underlätta alla lyft osv så det inte gör ont för tant Mary.
Vi fårla se I guess.
Nu ska jag sluta babla, jag ville väl gentligen bara meddela att jag lever och har hälsan även idag.
Adios lovers!
Min fina bukett tulpaner som jag köpte för någon vecka sedan. Måste köpa en ny. (nej jag har inte kvar denna haha)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0