There's a fire burning in my heart

Finaste kamraten ever kom på besök, det går väldigt lång emellan att vi ses men när vi väl gör det så går vi igenom allting som hänt sedan sist och sen är det inte mer med det. Härligt!
Ute faller snöhelvete från himelen och våren har väl aldrig känts så långt bort som den gör NU.
Skitväder. Skitland (fast Norge helvete är fan värre)(Ja jag tror att jag har en förhimla bra anledning)(sådet så!)
Ahwell. Moving on.
.
Idag har jag hängt tvätten jag inte han tumla igår och ska väl snart ge mig i kast med berget med tvättat tvätt som måste vikas. Så förjävla tråkigt. Och jag skjuter alltid upp det. Alltid. Någon annan som lider av samma syndrom?
Jag brukar kalla det för "latmasken". Haha...
.
Jag kommer ihåg en gång när jag var lite yngre och gick till läkaren för jag hade ont i ryggen i tid och otid.
Då säger läkaren följande: "Ja det är inte latmasken som gör sig påmind då?"
Jävla idiot-skit-läkare. Usch. Nu arbetar inte han kvar längre. Han kanske blev förgammal och grå, vad vet jag.
.
Hur som helst, dagen idag känns faktiskt bra motför vad det gjorde igår. Fan vilken pissig dag det var igår. Helt sinnessjukt. Skitdag. Och inte ens måndag var det ju. Till råga på allt.
Nej nu ska jag svamla vidare. Kanske jag hittar någon blogg som jag kan skratta åt. Ha.
Adios lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0