Sunloverz

Vilket underbart väder vi har haft idag!
Jag tog en promenad med lillan till dagis i morse tillsammans med Janet och lillkillen. Tog en kopp kaffe hos henne innan jag begav mig hemåt och satte igång med komma-ikapp-med-skolan-projektet. Det gick himla bra. 

For iväg på affären innan lillasyster kom så jag var barnvakt till henne en stund. Hon låg i vagnen och sov medans jag satt i solen och drack kaffe och läste MOORE. Det mina vänner, det var njutning på hög nivå. 

Synd bara att jag svettades som en liten grisunge och var tvungen att snyta mig (hör och häpna, pollen-helvete tvingar mig att snyta mig) stup i kvarten. 

Ah well. Tog en promenad till dagis också, svängde förbi lekparken ihopp om att dottern skulle gilla det intiativet. Men icke. 2 åk i rutchkanan och lite gungande - "Jag vill gå heeeeeeem. Jag måsse gå heeeem mamma!" 

Så, det var bara att gå hem då. 

Efter en stund for vi upp till Gulldalen på födelsedagsfika och sedan for vi hem igen och gjorde hem. 

Nu sover lilla stumpan och jag kollar på Desperate housewifes. I morgon blir det lite mera pluggande. 

Adios lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0