Att emigrera

Igår tog jag tösen under armen och for bort. Till ett litet hus i skogens slut, men det var ingen tomte som tittade ut. 

Vi åt middag, drack juice, åt paj och pratade massor. Eldade nästan upp ett hus, men det gick bra. Nått litet märke i golvet i vardagsrummet, men det gick bra. 

Drömde (som vanligt) en massa konstiga drömmar, om Thailand, kärlek och oro. Som vanligt. 

Thailand har återkommit i mina drömmar i någon vecka nu, man kan ju inte låta bli att undra vad det betyder, om det betyder någonting. Ungefär samma människor har medverkat i såpan också. Vad betyder det?

Aja, idag mitt på dagen så åkte vi hem igen till våran trygga vrå mitt på byn. Kändes ganska skönt att höra lite ljud igen haha. Ett liv på landet sådär är nog ingenting för mig. 

Nu ska jag fundera på vad vi ska äta till middag idag. Något förslag?

Kommentarer
Postat av: emma

hej. tack:) ska fråga om det imorgon, hade tänkt gå till ulla lena då. tycker heller inte att ett till UL borde göra någonting. tack för ditt råd:) kram

2011-11-17 @ 09:33:12
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: snigelpicka

Det betyder nog att du måste åka till Thailand snart ;)

2011-11-17 @ 14:25:39
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0