Could you be a devil?

God afton kamrater.

Dagen idag gick förhimla fort, jag var i Kälarne fram till lunch och hade det trivsamt. Sedan ringde de från förskolan och den där febern som jag egentligen bara väntat på, hade kommit. Så, jag gick igenom APU underlaget med handledaren och kramade alla närvarande hej då och åkte hem till min lilla tös. 

Hon är ganska pigg, men inte som vanligt. Jag har inte kollat någon feber på henne nu sedan jag hämtade henne, men hon sitter ganska stilla i soffan, åt nästan ingen middag och vill bara dricka vatten. Så, inte så pigg nej. 

I morgon blir vi med andra ord bara hemma, ska försöka städa ihop lite hemma och kanske kolla om tvättstugan är ledig i morgon istället för lördag. Men, min bror kommer hem från jobb i morgon och han har 12 dagars tvätt med sig. Så kanske han behöver tvättstugan på lördag. 

Annars då? Jovars, funderar över livets stora gåta bla bla bla. 

Snart är det advent och det börjar klia i mina fingrar. Jag vill iväg till Sundsvall eller något och handla julklappar. Kanske ska sätta mig ned och fundera ut VAD jag ska ge till min familj först, innan jag far iväg. Ja, det kanske vore en fin tanke. 

Fick hem ett efterlängtat paket idag, från Gina Tricot. Jag kunde inte låta bli att beställa en stickade polo-tunika och en finstickad kofta till mig själv. 

Det är jag fan värd efter allt strul jag haft de senaste veckorna!

Jag har tagit kort på dem med MIG med på kortet, men eftersom jag är så ordningsam av mig så har jag lagt kabeln till kameran på ett jättebra ställe som jag inte riktigt minns... Dessa får ni sålänge...


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0