För full för att bli dömd?

Ja, tydligen kan man vara det. För full vid brottet för att minnas vad man gjort, och på så vis kan man få lindrigare straff. Väldigt underligt. 

Ah well, god morgon mina små gosegrisar!

Hur mår ni? Jag mår bra, skickade in det sista uppdraget i Palliativ vård igår och fick tillbaka det efter en halvtimma. Och jag hade fått ett super bra betyg och bra feedback. Känns gött. 

Nu har jag bokat den muntliga examinationen till på fredag eftermiddag, så jag måste nog fara från Kälarne en halvtimme tidigare än vanligt för att hinna hem och stressa upp mig i tid. Känns ganska gött det med. 

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och dricka den i lugn och ro och sedan ska jag väcka den lilla sömntutan som jag har. 

Adios lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0