Impuls

God morgon!

Idag har jag hunnit med ganska mycket faktiskt.

Jag har varit vaken i ca 1 timma och jag har hunnit med att dricka 2 koppar kaffe, betala räkningarna och impulshandlat en ny säng till stumpan. 

Sängen är verkligen ett klipp! Nu måste jag bara hitta någonstans att göra av den säng som hon redan har. Haha. Detaljer. 

Bestämde mig igår för att jag inte kommer jobba i Sollefteå i sommar. Jag känner att jag inte kommer orka med pendlandet och de långa dagarna. Och inte heller att vara borta från min lilla älskling. 

Så jag provade ringa enhetschefen, men fick inget svar. Så jag skickade ett mail ist. 

Nu i morse hade jag fått ett svar, de vill verkligen att jag ska jobba där. Och enhetschefen vill göra ett schema som passar mig. Kanske bara helger och någon dag i veckan. 

Pust, hur ska jag göra? Jag ska fundera lite och återkomma. 

Alla vill ha eder Tant i sommar, what shall I do?


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0