Vilket underbart väder, inte sant?

Antingen så regnar det, eller så snöar det, eller så regnar det OCH snöar. Är det inte fantastiskt så säg?

Idag har jag egentligen inte gjort någonting alls. Jag har sett alldeles för många avsnitt av O.C såklart, men nu är iaf första säsongen sedd. Bara 3 kvar haha... Jag kan inte förstå att jag inte fastnat för den serien tidigare. 

Men men... Hämtade upp babyn som fått nya däck och sedan hämtade jag dotra som fått leka på förskolan. Nu satt det en skyllt på en av dörrarna till en annan avdelning om magsjuka. Så min kära mor bestämde sig för att ha båda flickorna hemma resten av veckan, för att vara på den säkra sidan. Eftersom min syster går på avdelningen som fått magsjuka så fick även min tös stanna hemma då hon ska vara hemma hos dem tills på fredag. 

Själv ska jag iväg på äventyr och jag är sååå gruvens nervös. 

Men det kommer nog att gå bra. Eller, det måste ju gå bra. Klart det kommer gå bra. Eller?


Jaja... Nu har vi just kommit hem, vi blev bjudna på VÄRLDENS godaste potatisbullar (hemmagjorda) hos Janet, guuud vad gott det var! Potatisbullar, stekt bacon, broccoli och lingonsylt. Möms!

Nu ska jag stoppa in stumpan i en dusch och sedan lägga henne, hon var väldigt trött idag!

Puss hej!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0