A kiss goodnight

God förmiddag mina små läsare.

Idag tog jag och skrutt sovmorgon, gissa om det var skönt!
Jag var så himla trött igår, somnade före halv 11 tror jag. Såg på The Big Bang Theory och Suburgatory (?) och sen la jag mig i sängen. Läste lite i boken som jag läser och sedan släckte jag och vände mig på sidan och BLOCKSOMNA. Shit vad trött jag var. Kunde nästan inte hålla mig vaken när liten skulle somna.

Nu tänkte jag skutta in i en dusch och sedan ta och städa lite. Jag har ju världens bästa hjälpreda hemma så det ska inte vara nå problem!

I morgon och på fredag blir det jobb igen, och sedan har jag en HEL ledig helg. Skönt! Första hellediga helgen sedan december. Vet dock inte riktigt vad vi ska hitta på... Kanske en sväng till Sundsvall och köpa målarfärg på Bauhaus? Vi får se. Kanske min bror vill följa med också... Vi får se som sagt.

Aja, nu ska jag rodda ihop alla kläder som min dotter spridit ut i hela lägenheten (hon skulle välja kläder själv idag och fick väl någon slags beslutsångest - "bara" 10 år kvar till tonåren.....) och sedan studsa in i duschen.

TA HAND OM VARANDRA

Kommentarer
Postat av: emma

ja hon verkar mysig:) trevlig var hon ochså hehe. åh tack marie! jag kommer nog jobba lite i sommar , igår när jag var dit känndes det som jag ville jobba på en gång haha.

2012-02-01 @ 14:39:56
URL: http://saema.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0