As I walk

God morgon i kylan!

I morse när vi vaknade så visade termometern -35, härliga tider.
Jag har vädrat näsan ända till soptunnan och vidare till TIME, den goda grannen för att inhandla nikotin och lite godis till tösen. Är det lördag så är det!

Idag ska vi nog inte göra speciellt någonting, kanske se en film eller något. Vad vi ska äta till middag vet jag inte, vi får se. Kanske jag finner någonting i frysen, för den stackars bilen vill nog inte starta tror jag. Eftersom jag inte skulle ha den någonstans speciellt idag så pluggade jag aldrig in motorvärmaren igår kväll. Egentligen kanske jag skulle ha haft den på lite nu och då, men va fan. Gjort är gjort. Bara jag får igång den så det inte är nå problems på måndag morgon när jag ska iväg och jobba så är det lugnt.

Jaja, nu ska jag lyssna lite på musik och bara njuta av att ha min flicka hemma.

Pöss på er sötnötter!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0