I made it

God mitt i dagen kamrater!

Idag har jag varit på arbetsintervju i Sollefteå på sjukhuset. Och det gick falle fint så jag kommer pendla till Sollefteå i sommar och jobba på avd 16 där :) 

Känns super spännande och det ska bli så himla roligt må ni tro! Jag längtar!

Ska ev börja gå introduktion redan i veckan 16, så det är inte allt för länge kvar till dess :D

Aja, nu ska jag dricka lite kaffe och se om Janet kommer hit någonting idag eller ej. Kanske hon kan hjälpa mig att starta bilen :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Pendla? Anna då? kommer du ha henne någon annanstans på veckorna då? kram

2012-02-27 @ 19:49:27
Postat av: Linda

Jag är så himla glad för din skull, Marie! Vad kul att få prova på nåt annat än Björkhammar =) Exakt vad är avdelning 16 för nån avdelning?

2012-02-28 @ 16:40:09
URL: http://summerberry.wordpress.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0