With or without you

God förmiddag skit söndag!

Vaknade runt 8 av en grym huvudvärk. Dotra sov fortfarande så jag smög mig upp och tog en alvedon och en migräntablett och blötte en handduk och la på min lilla panna. Två och en halv sekund senare vaknade dottern, naturligtvis. Jag steg upp, knäppte på TVn åt henne och väntade mig en timmes halvsovande iaf. 

Vaknade nu för en halvtimme sedan. Dottern stinker tandkräm, det är hallonkräm på golvet i köket och i vardagsrummet. Mina glasögon var spårlöst försvunna (hittade dem i en hink i hennes rum). 

Fine, jag får väl på något vis skylla mig själv. Men va fan. Varför måste det vara en massa bus hela tiden? Aja... 

Tänkte koka lite kaffe och man är väl kanske inte up to game med en smula migrän så jag fyller kaffebehållaren och ska fylla i filtret. Då hittar jag inte kaffemåttet. Det ligger naturligtvis kvar i BOTTEN av kaffeburken. Och jag har just fyllt 500g kaffe i den. 

Bara att hälla ut kaffet tills dess att jag finner måttet och sedan fylla tillbaka det igen. 

Härlig start på söndagen. Verkligen.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0