2

God kväll (natt). 

Jag har nu skrivit mitt SISTA uppdrag. Fattar ni? SISTA?! Bara rättningen av det förra (har fortfarande inte fått det, har inget tålamod, börjar bli irriterad) och denna kvar sedan kan jag boka den muntliga examinationen och SEN är jag klaaaaaaaaaaaaaaaaar med skolan!

Jag längtar faktiskt. 

Inte för att det egentligen kommer ske någonting speciellt när jag är klar. Jag kommer fortfarande vara mig själv, jag kommer fortfarande jobba på samma ställe och älska det och mina arbetskamrater lika mycket. 
Men ändå. Undersköterska. 

Jag har fan gjort det bra. Om man får säga det själv. Och det får jag ju, det är ju min blogg och där får jag lovorda mig själv hur jävla mycket jag vill. Så det så. 

I morgon ska jag jobba igen och sedan hem och vänta på resultatet. Förhoppningsvis kan jag göra den muntliga på onsdag, få betygen hemskickade på torsdag och sedan skriva nya papper på måndag. Hoppas hoppas. 

Jag kan inte fatta att jag alldeles snart är framme vid målet. 

Fan vad läskigt! Vad ska jag göra nu då med all fritid?

God natt med er.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0