Breaking

God förmiddag kåmpizar.

Allt väl hos er? Här är det storm utanför förstren, de ser verkligen kallt och jävligt ut. Men det är det säkert inte. Men bara att det stormar... Fy. 

Idag ska jag ta tag i tvätten som blev tvättad igår och vika ihop den i små prydliga högar och dela ut på alla (3) ställen där de kan tänkas höra hemma. Duscha ska jag nog göra också. Bara för att jag kan. 

Klockan 16 börjar jag jobba, jobbar 4 effektiva timmar. Det ni! 

Skrutt ska vara med sin mormor under den tiden, så det kommer nog att gå himla bra. Som alltid! 

Jaja, sen blir det jobb hela helgen och även måndag, efter jobbet blir det en snabbsväng in till Östersund. Usch. 

Aja, adios grisar!

Kommentarer
Postat av: Zabine

Tack sötnos för din fina kommentar :) ja jag tror vi kommer trivas skiiiiit bra där!! :) Känns riktigt roligt. Kram på dig!

2012-01-13 @ 21:03:18
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0