Changing

Var och hämtade gårdagens post nyss, hade fått ett brev från CSN med årsbeskedet. DET VAR KUL ATT LÄSA! Jaja... Nu har jag min utbildning iaf, även om den kanske blev en smula dyr men va fan. 

Annars då? Jo, solen skiner ute och jag vill ta med dotra och fara till en pulka backe innan jag ska iväg och jobba. Dotra å andra sidan vägrar kliva ur nattlinnet... Ska försöka övertala henne att klä på sig så vi kan fara. 

Ska bara ut och starta bilen så den inte är full med is på när vi ska iväg. Adios for now!

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Varje gång du lider av din skuld kan du trösta dig med att jag kommer ha en skuld på ungefär en halv miljon när jag är klar:)

2012-01-14 @ 19:45:02
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0