Do you gett it?

Okej, kanske jag inte har hunnit med fullt lika mycket som jag hade tänkt... Kanske. 

Jag har dammsugat.
Handlat.
Tvättat.
Bytt ut ljusstakarna mot fönsterlampor. 
Insett att lågenergi lampor som motsvarar 9W lyser mycket starkare än 15W vanliga lampor. 
Svurit över den uteblivna mysfaktorn - som min morfar skulle säga.

Ja. Det var väl det. Jag har inte skurat, inte varit på soptippen med alla kartonger och skit från julafton, inte bytt gardiner och inte heller har jag vattnat blommorna. Även fast jag har varit på väg att göra det hela dagen. 

Dock har jag lyckats rodda ihop det allra sista i studieväg. Fått tillbaka omdömmena på de sista två uppdragen också. Jag måste bara säga det, alltså fy fan vad bra jag är. 

I morgon har jag den muntliga. I morgon. Den allra sista muntliga examinationen för denna utbildning. 

Kan ni fatta? I morgon. I morgon blir jag klar. Färdig. 1.5 års slit. 

Det är fan inte det enklaste att studera helt själv utan en käft att diskutera med. Ingen lärare att fråga om råd. Bara mig själv och mina böcker. 

Fattar ni vad jävla bra jag gjort det eller? Det gör knappt jag. 

/skitbra

Kommentarer
Postat av: emma

vad bra, hade tänkt göra det idag:) annars får jag väl hitta på något eget recept:) skönt att skolan snart är över, dú har gjort det bra:)

2012-01-12 @ 11:09:04
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Du har varit grymt duktig!! Är så imponerad av dig. You go girl!! :D

2012-01-12 @ 11:20:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mathias

:C Fy! Man ska inte ha lågenergilampor.. Det blir så trist ljus från dem. Sen får man ju värme ifrån vanliga lampor, det är en billig värmekälla om man har ont om värme hemma :)



Btw, grymt jobbat med skolan! :D <3

2012-01-16 @ 09:45:51
URL: http://thoughtsbythekilowatt.wordpress.com/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0