Just say hello

God eftermiddag kompisar!

Har ni haft en bra dag? Min dag har faktiskt varit himla bra, hittills iaf. Till att börja med var det -23 ute i morse när jag skulle iväg på jobbet och bilen startade även fast motorvärmaren precis startat då jag ställt timern fel. Bara en sån sak. 

Sen jobbade jag fram till klockan 13, då ville min mormor bjuda mig och liten på fika på bullbiten (så säger min kusin om Brödbiten) där även min söta morfar kom. 

Nu är vi hemma jag och liten, hon kikar på My little Ponny på Boomerang och här sitter jag. I morgon blev det jobb igen, men endast mellan 7.30-12. Känns ganska skönt, jag har som lite att stå i hemma. Aja. 

Nu ska jag ta och koka lite kaffe tror jag och fundera på vad vi ska äta för middag idag. 

Puss på er kamrater, väl mött nästa gång!

Kommentarer
Postat av: emma

hej du:) kan du ge mig receptet på den där fisken som var så god?:) någonting med franska örter var det va? haha



kram

2012-01-09 @ 23:42:05
URL: http://saema.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0