Like I'm indestructible

God förmiddag kåmpisar. 

Hur har ni sovit? Jag har sovit ganska så skitdåligt faktiskt. Ni förstår, jag har ett litet beroende. Nässpray. Och som den sanna nässpray-junkie jag är så blev min värld en smula mörkare när jag insåg att jag GLÖMT sprayen i höger byxficka på arbetsbyxorna. -.-

Så i natt har jag kämpat med att övertyga mig själv om att KAN andas även fast jag är täppt i näsan. 

Ni förstår, det är inte bara kronisk täppa (av användningen av spray) som är problemet. Det största problemet är egentligen att jag INBILLAR mig att jag inte kan andas ALLS när jag är täppt i en eller båda näsborrarna. Ja. Jag VET ju att jag kan andas, det är inte det. 

Jaja. Det lär väl gå över. Täppan alltså.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0