Must be talking to an angel

God morgon!

Igår efter jobbet (jag blev inringd extra, gött!) så for jag bort till min mama, bestämde att vi skulle sova över där. Så vi kollade på CSI, Body of proof och bara hade det mysigt. 

I morse vaknade jag till vid 7.20 och fick (trodde jag) dotra att somna om. När jag vaknade nästa gång var klockan 9.20 och barnet var nere, det hörde jag. Så jag fick alltså sovmorgon, guuuud så himla skönt det var! 

Nu dricker jag kaffe och skriver här, mamma och lilla lillasyster är på förskolan och min lilla ser på TV. Ska snart klä på henne lite kläder och gå ut tror jag. Kanske skotta lite för att tacka för sovmorgonen och sedan åka lite madrass och pulka. Janet skulle kanske komma en sväng hon med. Mys. 

Jaja, jag ville bara skryta om min sovmorgon. Fan vad skönt det var!

/over and out

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0