My lojal friends

Goder afton kamrater. 

Allt väl? Här är det väldigt väl måste jag säga. 

Igår hade jag en kryp-runt-i-bitterheten-dag, men idag är det bättre. Skönt det! har pluggat hela dagen, med ett lunchavbrott för att intaga föda tillsammans med Petri på Brödbiten. God lunchmacka och en massa prat. Precis som jag vill ha det!

Jag hade ju tänkt att jag skulle plocka bort julen ordentligt nu i veckan, men så insåg jag att jag inte har någon gardiner att sätta upp i vardagsrummet. De jag har haft, kändes inte så himla kul att sätta upp igen. Kanske till sommaren men inte nu. Jag vill ha färg!

Så, jag ska sätta mig sedan och kolla vad jag kan lägga på gardiner och hoppas sedan att jag kan göra några riktiga fynd. 

Aja. Nu ska jag försöka få dotra i säng, igår höll vi på till halv 11. Hoppas det går en smula fortfare nu. 

Kram!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0