The dust is yet to come

God förmiddag!

Igår efter arbetet så sov jag över hos mamma, meningen var att jag skulle skjutsa liten på fsk idag till klockan 9. Men det var -25 grader i Vikbäcken, så jag hade faktiskt ingen som helst lust att starta lille bilen då. Så vi stannade hemma hos mamma ett tag innan vi gav oss iväg hem istället.

Nu har vi rensat inne i A's rum, helvete vad saker ungen har alltså!! En blå IKEA kasse (mindre modell) har vi plockat full med saker som vi ställt undan ett tag. Så nu finns det bara lite saker kvar, alldeles lagomt.

Alldeles snart ska jag ta och dammsuga lite grann och skura. Sen ska vi kanske försöka att möblera om... Jag skulle vilja ha vardagsrummet annorlunda. Men samtidigt inte. Ja jag vet inte...

Aja, talk to you later lovers, you know you love me xoxo Mary the tant

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0