Very nice indeed

God afton.

Här sitter jag i mitt mysiga, ommöblerade vardagsrum och myser. Har just kollat på CSI (även fast Horatio var med) och dricker coca cola. På burk.

Skrutt sover sött i sin säng, broren är och försöker få någon ordning på sin bil och det är bara rat på TVn. Funderar på om jag kanske ska se nått avsnitt NCIS.

Juste, jag sitter vid MIN dator igen. Jag trodde jag skulle kunna hacka mig in på brorsans dator, men jag hade fel fingeravtryck och han gav mig fel lösenord (eller så mindes jag siffrorna fel, inte så noga)(jag kunde ju inte fråga igen)(han tycker redan att jag är gammal och dement). Så jag stal hans laddare och nu använder jag min dator igen och jag har verkligen saknat den. Lille datan.

Aja, nu blir det nog NCIS och sedan ingenting speciellt. Jo, tvätten i källaren förstås.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0