Hej.

Nu har jag försummat er igen, mina tappra läsare. 

Men nu förstår, jag har fullt upp numer. Är det inte jobb så är det trotsig 3½ åring, vännerna, familjen och allting annat. Tankar på framtiden, sommaren, hösten, vintern (som komma skall). 

Beslut som ska fattas, möten som ska mötas (hehe) och allt som hör livet till. Ja, ni vet. 

Jag har ingen inspiration att skriva blogg, fast jag kanske skulle behöva det. Kanske inte nödvändigtvis blogga kanske. Kanske jag ska skriva en bok. Det verkar ju vara "inne" bland bloggare att skriva böcker. 

Äh, who am I kidding, jag kan inte skriva en bok. 3-4 sidor kanske jag skulle få ihop, sedan skulle jag ledsna för det finns inte så mycket mer att skriva. 

Jaja, nu ska jag spela lite Wordfeud innan jag ska sova. Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0